op de drempel van 2016

31 december 2015 - Bolzano, Italië

Lieve mensen,  op de drempel van het nieuwe jaar 2016 blikken we ook even terug naar afgelopen jaar.  Nu het foto- en verhalenboek over onze fietsreis af is hebben we het volgende deel, Verona - Rome, ook al vastgelegd en willen dat in de maand mei gaan doen. We kijken er met een zeer voldaan gevoel op terug. Dat komt mede door de vele enthousiaste reacties, die we van velen van jullie mochten ontvangen tijdens de tocht. Daar keken we ook naar uit en dat gaf ons weer de spirit om verder te gaan. Dit hebben we nooit met jullie gedeeld, maar zeker wel zo ervaren. Dus dank daarvoor.  Cees en ik wensen jullie op deze manier (misschien nogmaals) een gezond 2016 toe en we hopen jullie in de maand mei weer mee te laten genieten van onze volgende etappe naar, uiteindelijk, Rome.    Liefs, Cees en Wilma

1. Grace:
    31 december 2015
    Wat een mooi voornemen voor het komende jaar!
    Plan ik dan ook mijn vakantie want het is anders wel weer heel lang saai op de woensdag in de praktijk! Ik wens jullie een goed uiteinde toe en een inspirerend 2016! Liefs Grace
  2. Oom Wil:
    Beste Cees en Wilma,

Altijd positief, als je nieuwe ondernemingen plant.
    Ben weer benieuwd, hoe alles zaL verlopen.
    Maar, het is nog ver weg.
    Ook jullie een voorspoedig nieuwjaar gewenst
  3. Toon van der Ligt:
    31 december 2015
    Je kunt op oudjaar al maar vast de nieuwe wensen voor het nieuwe jaar hebben vastgesteld! Wij zullen er jullie aan houden en in mei er van meegenieten, zoals vorig jaar!
    heb een goede,gezellige en warme jaarwisseling en wens elkaar om oo.oo uur een goede reis!!

toon, met groetjes van Ingrid .
  4. Hanneke:
    2 januari 2016
    Dat is een leuke start van 2016. Veel plezier weer met de voorbereidingen.Hanneke.
  5. Maaike:
    2 januari 2016
    Ha buurtjes,

we zullen weer genieten van jullie mooie verhalen. en we doen het zeker niet na, knap hoor!
  6. Ans en Jan:
    3 januari 2016
    Fantastisch voornemen.Wij denken dat jullie na de huizingadag in april zoveel energie opdoen om Rome te halen.
    Overigens ook nog een gezond en muzikaal 2016 gewenst.

Ans en Jan