27 mei 2015 rustdag Tübingen

27 mei 2015 - Tübingen, Duitsland

27 mei 2015 rustdag Tübingen
Heerlijk uitgeslapen en genoten van een goed ontbijtbuffet, waarbij we ons afvroegen welke taal er aan de tafel naast ons gebroken werd. Cees vroeg het aan de heer van het gezelschap: ze bleken uit Noorwegen te komen. Hij had destijds hier gestudeerd en had zijn beide dochters uitgenodigd om Tübingen nog eens te bezoeken!
Daarna hebben we wasjes gedaan en de fietsen aangepakt: remmen bijgesteld, hetgeen bij de fiets van Cees een klus bleek, maar het lukte. Alles wat nodig was, schoongemaakt, ketting en dérailleur voorzien van olie en de banden opgepompt. Zo, die staan klaar voor de klus van morgen.
Daarna zijn we door de stad gewandeld en hebben ons verbaasd over de steilte, de bouw van de huizen en de gezellige sfeer die er heerste. Cees heeft toch nog een orgelmuziekboek gescoord.

1. Hanneke:
    27 mei 2015
    Lieve twee. Wat gaan jullie kei goed! En zo,n cees met gouden handjes voor de reparaties is natuurlijk super. Xx en trap ze lekker verder. Carl enHanneke.
  2. Lot:
    27 mei 2015
    Ha lieve ouders, fijn dat jullie een lekker rustdagje hebben! Want wat een bikkels zijn jullie. Stoere foto ook van papa naast de fiets!
    Veel succes morgen enne.. ge wit ut, ge kunnut he!!! xxx
  3. Grace:
    27 mei 2015
    Ha Wilma en Cees, wat hebben jullie het heerlijk zo met jullie tweeën op pad. Wel saai hier in het therapeutenhuis op woensdag zonder je. Ik begrijp dat jullie morgen een flinke parcours gaan trappen, berg op, vermoed ik. Dus ook van mij toi toi toi, gaat jullie vast lukken. Jullie zijn zulke doorzetters!!
  4. Beppie Zweers:
    Lieve allebei,
    Veel onvoorspelbaarheden kruisen jullie (fiets)pad. Wat een goede keuze om een volgende levensfase met deze fietstocht te beginnen.
    Ik vind jullie kanjers!
    Wel een prachtig concert in Musis gemist......
    Ga zo door, ik blijf jullie met veel plezier én bewondering volgen.
    Lieve groet, Beppie
  5. Mariette:
    Ha Wilma en Cees,
    Jullie doen het maar!!!! Goed hoor!!!
    Het is iedere keer leuk jullie reisverslag te lezen. En fotos te zien.
    Veel plezier en jullie begrijpen dat ik uit kijk naar het volgende reisverhaal
  6. Oom Wil.:
    28 mei 2015
    Cees is een manusje van alles. Dat bleek weer eens.
  7. Maaike:
    Ha Cees en Wilma,
    Even niet opgelet en ik zie gelijk 3 verhalen, leuk om ze te lezen en jullie zijn al ver gevorderd, ik doe het jullie niet na!
  8. Maaike:
    28 mei 2015
    Mooie foto van het GEWELF IN DE KERK VAN MAULBRONN!
  9. Jan Jose:
    Dag Wilma en Cees,
    Wanneer jullie op tijd terug zijn is het een kleine moeite om door te rijden naar Utrecht en aan de start te staan bij de Tour.

Jullie doen het geweldig!!